Jdi na obsah Jdi na menu
 


BLOG DRAKŮ

 Obrazek

Obrazek   AKTUALITY   DRAGOBOATING    RYCHLOST             TOPlist

< rozpis treninků >

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

mikulášská besídka

(chochy, 2. 12. 2009 13:43)

ahoj všeci tuto sobotu v 14:00 v loděnici besídka,
dáme fotbálek draci proti dračicím,možná půjem i na vodu.Soutěž kdo přeplave Moravu pod vodou a potom populární obývák, hraje Metalica přijťe všichni.
Fela má připravenou děkovačku a Peca má novou holku.

tak ahoj

Zdravím ty trénující!

(Gabča-dada333@centrum.cz, 30. 11. 2009 13:16)

Tome,já trénuji poctivě,jen to dojíždění mě dost stojí,tak mám posilky a bazény ve Vepřově - poinformovala jsem o tom kapitánku Jitku,takže držím pěsti,at tvůj příspěvek není jen tím výkřikem do tmy:-) Jinak je seberou čerti!!!

výkřik do tmy

(chochvajs, 30. 11. 2009 10:10)

ahoj bando prohnilá
chodí nás málo, někteří trénují individuálně(ale stejně neposlali výsledky testů)a ty co nedělají vůbec nic bych vyměnil.Mě osobně nebaví jezdit v lodi s jakobysportovci,navíc kteří se uráží když jsou třeba náhradníci. Proto navrhuju zaměřit se na MIX (8 holek snad trenuje)Co vy na to?

dotazníček

(Hana, 27. 11. 2009 22:12)

AHOJ! Prosím, vyplňte krátký dotazník pro potřeby seminární práce. Dík http://draci-lode.vyplnto.cz/

kongres - jako PéeS

(-jk-, 25. 11. 2009 22:11)

kluci deLegáti, veteráni i další dráčáta
.. nesejdem se ještě někdy třeba jako na mimořádném tréninku, či jen tak v klubovně nebo i v nějakém lokále, ať vyzvíme co nového v Prahe, jak jsme si zakongresovali a co plánují velké saně na další léta ?
Prípadně i jiné zimní novinky a přednovoroční myšlenky se mohou urodit ...?

Budiceeeek!!!!

(Lula, 24. 11. 2009 20:49)

Ahoj vsichni!!
Zatim zminka ohledne tomboly na III.Draci ples vyznela do prazdna...prosim napiste aspon, kdo koho oslovite/zaridite, at se nedublujeme pri chozeni za sponzorama.
Diky!!!

oprava emailu

(Děda Pytuch, 18. 11. 2009 18:57)

valek_petr@centrum.cz
Laďa tam zapomněl to podtržítko! a už ku.va něco pište nebo je tam tak zkritizujem,že nám nepřidělí ani závod.Čau

Kongres 2009

(Laďa, 15. 11. 2009 12:31)

Připomínky k letošní sezoně Českého poháru dračích lodí zašlete na tento email:valek petr@centrum.cz anebo klepo.oulehla@seznam.cz
do čtvrtka 19.11.
Kongres se koná 21.11.2009.
Napište jak zlepšit úroveň nového ročníku a co se Vám nelíbilo v letošním ročníku.
Díky Laďa.

Testy

(NNMM vydřiduch, 10. 11. 2009 16:40)

Zdar holkiiii z Drutěvy,

v klubovně budou během dneška uloženy výsledky testů + cílové hodnoty + trén plán, zpracovaný individuálně dle vaší hmotnosti a maximálních vah, kterých jste dosáhli při vstupním testu.
Mrkněte na to, jak na tom jste a kam byste se měli dostat.
Kdo tomu nerozumí, tak se ozvěte - vysvětlím. Je to xls. soubor a má 3 listy, nutno projít celé.

V prvé řadě pochvala těm co chodí a snaží se, trénink je to hodně těžký, nicméně i tak se skromností a ostychem sobě vlastním jsem jednotlivce v tabulce mírně okomentoval – ty co nechodí, jsem raději zatím vůbec nehodnotil, aby se mě pak nebáli a netrpěli zbytečným ostychem se na trénink dostavit – tyto omasty okomentuji později.

Moc nás nechodí – je to tak 14 lidí.
Vím, že někteří chodíte individuálně, ale i tak je potřeba, abyste si ty testy udělali – takže buď přijděte, nebo mi to nějak nahlaste – každopádně na konci zimní přípravy musí být zlepšení u každého!!!!

Potřebuji znát:
I. Hmotnost, II. max. přítah velké činky, III. max. počet shybů, IV. max. tlak na ramena, V. max. tlak na bench, VI. dřep a za VII. max. počet sed leh za 60 sec.

Z dosažených výsledků vám spočítám koeficient výkonnosti a z toho bude jasně patrné, jak na tom jste. Taky vám ta tabulka spočítá cílovou hodnotu pro vaši váhu u jednotlivých cviků.

Jak už jsem psal - je potřeba, aby se každý zlepšil, takže takové to chození, kdy už poslední 2 roky cvičím se stejnou váhou, tudíž se nezlepšuji a koeficient mi vychází kolem 70 bodů, není to pravé javorové. To není správně nastavený trénink.

Jmenovitě potřebuji znát výsledky od:
Finger, Hrňa, Hruboš, Hřeblo, Machala, Mucha, Polách, Polák, Prokeš, Skoupil, Šikula.
Jsem si jist, že v této skupině jsou omasti co netrénují vůbec, takže borci přijďte.

Pokud se nám jako posádce podaří zlepšit sílu a dynamiku, což já v naší posádce považuji za největší slabinu, tak se zase o fous zlepšíme a už to musí začít občas padat.

Váš všemi milovaný NNMM vydříduch

ODHALENI

(RADSI SE NEPODEPISU, 10. 11. 2009 14:42)

NA FACEBOOKU - MUSIC CLUB SLADY - MOC HEZKA DRACICE-PREJ VERONIKA? - KDE ZAHODILA TU PODPRDU???TO JE KUS,TU MIT V TYMU!

posilka

(chochy, 8. 11. 2009 16:04)

Ahoj bando
těm co nevyhovuje termín posilovny a jak jsem zjistil ani tělocvičny,tak se prosím dostavte aspoň na testy do posilovny.Nejhůř si je udělejte každej sám a dejte vědět výsledky Mirovi.Už se těším jak se budete v sezoně urážet,když budu rozhodovat kdo bude a nebude sedět v lodi.Mějte se dobře a pohlaďte si roztoucí báchory.

craft

(Kača, 5. 11. 2009 18:36)

Hoja holky a kluci, budu objednávat craft, tak si pište objednávky na vánoce atd..

Hluboké zklamání

(chochy, 5. 11. 2009 8:30)

V pondělí se nás dostavilo jen 13 do posilovny
bude-li to tak pokračovat Kilimu se nevyplatí mít
zavřenou posilovnu jen pro nás.Když ji otevře pro veřejnost zkazíte tím přípravu těm ostatním poctivým. Je to až v 8 večer takže kdo nemá noční tak je línej jako prase a sedí někde v papučkách u televize.Půlku nákladů vám klub zaplatí tak co ještě chcete aby jste zvedli prdel, mám vás obcházet osobně a dovést na trenink.Zbuďtééééé sééééé konečněěěěě

společná 105 párty (50+55)

(Ždirba a Paleček, 3. 11. 2009 15:52)

Vážená dračí a vodácká rodino. Dovolujeme si Vás srdečně pozvat na malou společnou kulatohranatou oslavu narozenin do loděnice v sobotu 7.11. Sraz zhruba v 16.00 hodin.

to já taky :D

(Alčas, 1. 11. 2009 20:17)

totelefón

(chochvajs, 1. 11. 2009 18:47)

Alčo dík za číslo,stejně jsem zvědavej kolik syčáků donde

že vám do toho kecám teda...

(Alčas, 1. 11. 2009 17:58)

Hada jsem zrovna před chvilou potkala a řikala jsem mu o tom.. že nevi esli zitra stihne, ale už o tom ví jo esi čislo ti Tome mužu poslat on bude mít beztak aj na Filipa

Musíme chodit všichni!!!!!!

(chochvajs, 1. 11. 2009 17:40)

sms o začátku zimní přípravy snad mají všichni draci
kromě:
Skoupil Mira,Štábl Filip a Had
nemám na ně tel. dejte jim prosím někdo vědět.

Oprava casu!!!!!!!

(Vydriduch, 30. 10. 2009 20:17)

Sorry, posilovna je rezervovana od 20 do 21 hod, takze v pondeli v osm sraz tam!

Tréninkový plán

(Vydřiduch, 30. 10. 2009 10:13)

Těm co to nemají ještě vkládám koncepci tréninku.

Tréninkový plán zima 2009/2010

Cíl:
Zlepšení sílové a rychlostní připravenosti

Tréninkový plán - koncept:
Koncept progresivní neboli postupného přetížení - Základem zlepšování jakékoliv složky výkonu (tzn. síly, rychlosti, vytrvalosti) je přinutit svaly pracovat více, než na kolik byly zvyklé. Svaly musíte postupně přetěžovat. např. pro zvýšení síly se musíte soustavně snažit zvedat vyšší a vyšší váhy. Koncept přetížení je základem celého fyzického tréninku.

Tréninkový plán - systém:
1. Dva posilovací cykly týdně. (pondělí a pátek)
2. Každý posilovací cyklus procvičí všechny svalové partie.
3. Max délka tréninku 45 min (bez rozcvičení a strečinku).
4. Zahajovací silový test.
5. Nastavení zahajovacích vah.(1 ser. 75% max, 2 sér. 80% max, 3 sér. 100% max)
6. Roztřídění závodníků dle síly.
7. Utvoření dvojic pro posilování (dle podobné síly)
8. Po měsíci znovu s navýšením zátěže.

Tréninkový plán:
1. Záda
a. shyby (3x 10, 6, 3 – postupnou zátěží)
b. přítahy velké činky (3x 10, 6, 3 – postupnou zátěží)
2. Ramena
a. tlak s velkou činkou před hlavou (3x 10, 6, 3 – postupnou zátěží)
b. rozpažování s jednoručkami (3x 8, 6, 3 – postupnou zátěží)
3. Prsa
a. Benchpress (3x 10, 6, 3 – postupnou zátěží)
4. Stehna
a. dřep s velkou činkou (3x 10, 6, 3 – postupnou zátěží)
5. Biceps
a. bicepsový zdvih s velkou činkou (3x 10, 6, 3 – postupnou zátěží)
6. Triceps
a. tlak na kladce dvouručně (3x 10, 6, 3 – postupnou zátěží)
7. Břicho
a. sed leh (2x 1 minuta )
8. Lýtka
a. výpony jednonož (3x 10)

Požadované hodnoty:
Shyby – 15 opakování
přítahy velké činky – 1x 120% váhy
tlak s velkou činkou před hlavou – 1x 100% váhy
Benchpress – 1x 120% váhy
Dřep – 1x 120% váhy
Sed leh – 60 opakování za minutu


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33

následující »